Generalforsamling

Mandag d. 11. maj kl. 14.30

Bestyrelsen indkalder til den årlige generalforsamling der afholdes d. 11 maj 2026 kl. 14.30 i Helleruplund menighedshus Sehestedvej 1 2900 Hellerup.

Indkaldelse i det nyligt udkomne blad, alle har fået tilsendt.

Efter generalforsamlingen håber bestyrelsen at medlemmerne tager orientalske dukker mm. med til nogle hyggelige snakke.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.