Aflysning

Mødet d. 13. januar. hvor Oluf Hermansen skulle fortælle om legetøjsforretninger, har vi desværre måtte aflyse.

På grund af de høje smittetal og corona situationen i al almindelighed, mente vi det det bedste på nuværende tidspunkt.

Oluf kommer i februar i stedet for og fortæller om de game legetøjsforretninger.

Vi håber ikke der kommer flere aflysninger, men vi må jo se tiden an.

Mvh

Bestyrelsen

2 tanker om “Aflysning”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.