Mødet d. 13. januar. hvor Oluf Hermansen skulle fortælle om legetøjsforretninger, har vi desværre måtte aflyse.
På grund af de høje smittetal og corona situationen i al almindelighed, mente vi det det bedste på nuværende tidspunkt.
Oluf kommer i februar i stedet for og fortæller om de game legetøjsforretninger.
Vi håber ikke der kommer flere aflysninger, men vi må jo se tiden an.
Mvh
Bestyrelsen

Tak for oplysningen
Godt nytår
Hilsen
Nina
Tak i lige måde .
Mvh Lene